Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dobrý den, Zuzano, na blog jsem ji zatím nedával. Možná časem. Vám jsem ji poslal do Vaší administrace na I dnes. Ikona obálky. Přeji pěkný den.

0 0
možnosti
Foto

Paní Zuzano, hezky jste to popsala a vystihla, protože takový romantici jak se prezentoval Michele v prvním díle, skutečně existují pouze v myslích nepoučitelných žen a dívek. Já na podobné téma nedávno napsal text No, tak spusť. Krátký úryvek : s chlapama je často svízel,

táhnou se za tebou jako příze

a když tě zlomí, tak se ztratí,

grázlové a desperáti.

Myslí jen tím, co maj v gatích.

0 0
možnosti
ZR

Dobrý večer, Davide, vy jste mně potěšil.... a navíc pobavil - verš je vždy stručnější a výstižnější, minimálně co se lásky týče ;-) Je možné si to někde přečíst celé?

1 0
možnosti
Foto

Š+G: Zahrajte si šigrošádu!

0 0
možnosti
ZH

:-) Pobavila jste mě. Ale jsem akurátní hnidopich - text máte zdvojený a odkaz na souběžný článek opět na vaši administraci blogu, ne na znění článku pro veřejnost.

0 0
možnosti
ZR

Naopak děkuju za připomínky, snad se mi povedlo opravit. A pokud jsem vás pobavila, mám radost :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 50
  • Celková karma 9,09
  • Průměrná čtenost 690x
V povídkách se snažím o pointy, co mi síly stačí, a pevně doufám, že se mi podaří alespoň někoho z vás zaujmout či pobavit... příběhy zveřejněné (nejen) na tomto blogu vyšly ve sbírkách Bodycaching a jiná hledání a Láska za časů covidu a jiné horory.

Kontakt: zuzana.rampichova@centrum.cz

 

 

Seznam rubrik